Ketvirtadienį Kauno „Žalgirio“ klubas surengė tradicinę konferenciją, kurios metu apžvelgė praėjusiais metais nuveiktus darbus bei artėjančio sezono gaires – nuo finansinių klausimų iki naujų marketingo sprendimų.

Konferencijos pradžioje „Žalgirio“ vadovas Paulius Motiejūnas pasidžiaugė viršytais lūkesčiais praėjusį sezoną, mat planuotas 7,5 mln. eurų biudžetas išaugo net iki 10,3 mln. Tam didžiausią įtaką turėjo net 72 proc. išaugę bilietų pardavimai, kurie į biudžetą įnešė papildomus 1,3 mln. eurų. Iš viso ištikimi „Žalgirio“ sirgaliai pirkdami bilietus praėjusį sezoną „Žalgirio“ biudžetą papildė 3,6 mln. eurų.

Svariai prie biudžeto formavimo prisidėjo ir Kauno savivaldybės skiriama parama. Padidėjo ir iš rėmėjų gauta paramos suma, kuri buvo panaudota padengti atsiradusias papildomas išlaidas, susijusias su komandos patekimu į Eurolygos atkrintamąsias varžybas ir po to vykusį finalo ketvertą.

Išaugęs metinis pajamų biudžetas praėjusį sezoną leido Lietuvos čempionams atiduoti paskutinę dalį skolos – 0,9 mln. eurų ir netgi uždirbti 0,6 mln. eurų, kurie bus investuoti į komandą šiame sezone.

2018–2019 metams „Žalgiris“ tikisi surinkti dar didesnį – 10,7 mln. eurų biudžetą, kurio išlaidų pagrindą sudarys nuo 5,7 mln. eurų iki 7,4 mln. eurų išaugę atlyginimai žaidėjams bei trenerių štabui.

„Žalgirio“ direktorius P.Motiejūnas taip pat apžvelgė klubo duodamą finansinę naudą miestui bei visai valstybei.

Per metus Kauno ekipa miesto ir šalies biudžetus papildo net 1,67 mln. eurų per sumokamus mokesčiais, o, remiantis statistikos departamento duomenimis, paskaičiuota, jog dėl „Žalgirio“ arenoje apsilankančių turistų Kauną pasiekia 1,29 mln. eurų.

Pasidžiaugta net 72 proc. išaugusiais bilietų pardavimais, augančiu lankomumu tiek Eurolygos, tiek Lietuvos krepšinio lygos kovose.

Konferencijos metu taip pat paskelbta, kad artėjančiam sezonui Lietuvos čempionai pardavė rekordinį skaičių – 6 200 vnt. sezono abonementų.

„Žalgirio“ vadovas P.Motiejūnas neslėpė džiaugsmo ir pasiekimais už aikštelės ribų – už vykdytą bilietų pardavimo programą, klubui atiteko sidabrinis apdovanojimas marketingo srityje, antrus metus iš eilės Eurolygos apdovanojimo sulaukė ir „Žalgirio“ vykdoma „One Team“ programa. Pats P.Motiejūnas Eurolygos klubų balsavime buvo išrinktas geriausiu metų generaliniu direktoriumi.

Keliami sportiniai tikslai nesikeičia – toliau laimėti visus įmanomus titulus Lietuvoje, o Eurolygoje pasiekti kiek įmanoma daugiau pergalių.

Konferencijoje buvo pristatyti ir nauji „Žalgirio“ marketingo planai artėjančiam sezonui.

Prekybos centrus vis gausiau pasieks nauji produktai su „Žalgirio“ ženklu, sparčiai plečiamas Esporto sritis, o dar labiau pritraukti žiūrovus į „Žalgirio“ areną bus siekiama su specialiu projektu sirgaliams, kurie dar niekada nėra lankęsi „Žalgirio“ rungtynėse. Remiantis 2018 m. rugpjūtį atlikto tyrimo duomenimis net 43 procentai žmonių, palaikančių „Žalgirį“, niekada nėra lankęsi rungtynėse „Žalgirio“ arenoje.

Taip pat bus organizuojamas projektas, skirtas vienyti verslą bei megzti pažintis, ypatingo dėmesio nuo artėjančio sezono sulauks Kauno ekipos aistruoliai iš užsienio. „Žalgiris“ ne tik pasiūlys specialų produktą į šalį atvykstantiems turistams, bet ir didins dvikalbio turinio srautą savo komunikacijoje.