Į Lietuvą po trejų metų grįžęs Vaidas Kariniauskas – sirgalių pasiilgtas krepšininkas. Tad kai Panevėžio „Lietkabelio“ atstovai su V. Kariniausku priešakyje susitiko pažaisti krepšinį su būriu vaikų, jie šokinėjo iš džiaugsmo.

„Lietkabelio“ atstovai dalyvavo socialiniame projekte „Gyvenimas krepšinio ritmu“, kurį trečius metus organizuoja Lietuvos krepšinio lyga ir „Western Union Foundation“.

Šį kartą projektas vyko „Decathlon“ parduotuvėje Vilniuje. 

Dalydamiesi žiniomis ir patarimais, „Lietkabelio“ atstovai vaikams padėjo išsirinkti trokštamus krepšinio kamuolius, batelius, sportinę aprangą, kuriuos kiekvienas vaikas gavo dovanų. 

Paklaustas, kaip tinkamai išsirinkti aprangą, V. Kariniauskas šypsodamasis aiškino: „Sakiau rinktis kuo ryškesnius batus, kad kiti žaidėjai juos pamatytų aikštelėje – tada ir perdavimų daugiau gaus.“ 

Projekto tikslas – ne tik aprūpinti vaikus sporto inventoriumi, bet ir skatinti jų domėjimąsi sportu, raginti sportuoti ir siekti užsibrėžtų tikslų. Šiais metais projekto organizatoriai padėjo išsipildyti Aukštaitijos krepšinio mokyklos auklėtinių svajonėms. 

„Lietkabelio“ komandos trenerio asistentas Sandis Buškevics džiaugėsi iniciatyva ir dėkojo projekto organizatoriams už vaikams suteiktas dovanas.  

„Western Union Foundation“ atstovas Vytis Ciemnolonskis buvo patenkintas projekto sėkme: „Jau trečius metus organizuodami šią socialinę programą matome, kaip vaikai auga, stiprėja, įgauna pasitikėjimo. Visa tai jiems padeda ne tik dabar, bet, tikėkimės, padės ir ateityje.“

„Mūsų misija – kad sportas taptų prieinamas visiems, – sakė „Decathlon Lietuva“ vykdomasis direktorius Nicolas Fogola. – Ši veikla puiki dėl to, kad galime dalytis gėriu su vaikais. Kai matau besišypsančius vaikus, suprantu, kad tokia ir yra sporto nauda. Labiausiai mane džiugina matyti vaikus, žaidžiančius mūsų parduotuvėje.“

Šį straipsnį parengė LKL akademijos praktikantė Kamilė Mykolaitytė. LKL akademija – socialinis projektas, skatinantis prisidėti prie LKL klubų veiklos. LKL akademijos tikslas – suteikti studentams galimybę panaudoti savo žinias įgyvendinant LKL ir vietos bendruomenių projektus marketingo, komunikacijos, viešųjų ryšių ir renginių organizavimo srityse ypatingą dėmesį skiriant socialiniams projektams. Organizuodama šį projektą, LKL siekia atkreipti klubų dėmesį į perspektyviausius studentus, kurie po praktikos galėtų tęsti darbą klubuose.

Galerija: Projektas „Gyvenimas krepšinio ritmu“ parduotuvėje „Decathlon“