LKL, kurią remia „Betsson“, pristato naują atributikos erą – kolekciją „Lyga“
Lietuvos krepšinio lyga (LKL), kurią remia „Betsson“, pristato naują oficialios atributikos kolekciją.
Jau netrukus dienos šviesą išvysianti kolekcija pavadinimu „Lyga“ – skirta visiems, kurie alsuoja krepšiniu: nuo aistringų fanų arenose iki tų, kurie vertina stilių ir išskirtinį identitetą už aikštelės ribų.
LKL, kurią remia „Betsson“, elektroninė parduotuvė virtualias duris atvers simbolinę dieną – lapkričio 2-ąją, 10 val. Būtent sekmadienio vakarą Nemuno saloje įvyks pirmasis šio sezono derbis tarp Kauno „Žalgirio“ ir Vilniaus „Ryto“.
Belaukdami Lietuvos grandų mūšio aistruoliai jau gali apsilankyti shop.lkl.lt puslapyje bei spustelti „prenumeruoti“ mygtuką, jog patys pirmieji sužinotų visas LKL, kurią remia „Betsson“, oficialios atributikos naujienas. Be to, pirmieji užsiprenumeravusieji taip pat gaus nuolaidos kodą visai naujai kolekcijai.
Sekmadienį internetinėje parduotuvėje apsilankę sirgaliai jau galės įsigyti aprangos ir aksesuarų, įkvėptų krepšinio dvasios, miesto ritmo ir bendruomenės energijos. „Lygos“ kolekcijos dizainus sudarys keturios linijos su ypatingais akcentais – „Virš visko“, „Trys taškai“, „Eteris“ bei „Lyga“.

Šie dizainai atspindi krepšinio energiją, bendruomeniškumą ir nuolatinį siekį kilti aukščiau. „Virš visko“ kalba apie ambiciją ir drąsą peržengti ribas, „Trys taškai“ – apie veiksmą, judesį ir aistrą, „Eteris“ perteikia žaidimo virsmą reginiu, jungiančiu visus žiūrovus, o „Lyga“ simbolizuoja bendrystę ir priklausymą pasauliui, kuriame krepšinis – gyvenimo dalis.